tiistai 3. marraskuuta 2015

Esittelyssä minä ja blogini

                                                       

  Minä - Sanna Pesonen

Heipähei kaikki!

Ensimmäisenä haluan esitellä tytön, joka on tulevien kirjoituksien takana, eli minä - Sanna Pesonen. 
Olen  Sanna Pesonen 21 vuotias Liikunnanohjaaja opiskelija Rovaniemeltä. Hassua kirjoittaa paikkakunnaksi Rovaniemi, sillä olen koko ikäni asunut Seinäjoella ja vasta juuri tänä syksynä muuttanut Rovaniemelle. Valmistuin vuonna 2013 ylioppilaaksi Seinäjoen Lukiosta ja Liikuntaneuvojaksi Kuortaneen Urheiluopistolta vuonna 2015. Toivottavasti vuonna 2017 Lapin ammattikorkeakoulusta Liikunnanohjaajaksi.

                                                       
Seuraavaksi hieman tietoa perheestäni. Perheeseeni kuuluu äiti, isä, isoveli, Aatu-koira sekä poikaystäväni Jiri. 
Perheeni on minulle kaikki kaikessa. Olen saanut parhaan mahdollisen kasvatuksen, minkä vuoksi olen tämmöinen kuin olen, sosiaalinen, avoin, nauravainen sekä auttavainen. Poikaystävääni Jiriin tutustuin samaisessa Kuortaneen Urheiluopistossa mistä valmistuin Liikuntaneuvojaksi, sillä Jiri oli tutorini siellä. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Tässä sitä ollaan oltu (pian) 2 vuotta yhdessä eikä loppua näy <3 Vaikka välimatkaa tällä hetkellä on, ei se muuta meidän suhdetta, muutakuin vahvistamalla sitä entisestään. (Jiri asuu Seinäjoella ja Seinäjoelta Rovaniemelle on 550 kilometriä.)  

                                                   

Olen harrastanut hiphop/streetdancea aina ala-asteelta lukioon saakka. Lisäksi harrastuksiini kuului nuorempana myös yleisurheilu sekä voimistelu. Nykyään harrastan lenkkeilyä sekä kuntosalilla käyntiä. Tällä hetkellä juoksu sekä kuntosalilla käynti on vähentynyt, sillä olen menossa joulukuussa polvileikkaukseen. Minulla on polvessa Plica-vamma eli polven nivelkalvo poimu on tulehtunut. Hiukan jännittää leikkaus, mutta siitäkin selvitään!

Harrastuksistani varmasti käy ilmi se, että rakastan liikuntaa! En voisi edes kuvitella lopettavani liikkumista. Mutta minulla on myös toinen puoli. Olen hulluna kauneuteen ja muotiin. Olen pienestä pitäen leikkinyt prinsessaleikkejä sekä "ollut" kuin prinsessa. Siitä asti kuin muistan, olen melkein joka vuosi seurannut Miss Suomi kilpailuja ja haaveillut osallistuvani vielä joku vuosi mukaan. 
Voisin sanoa, että olen saavuttamassa unelmaani ja haavettani, sillä osallistuin Miss Rovaniemi kilpailuun ja sijoituin ensimmäiseksi perintöprinsessaksi. Tämän kilpailun myötä minulle aukesi paikka Miss Pohjois-Suomi Beauty 2015 kilpailuun, jossa sijoituin myös ensimmäiseksi perintöprinsessaksi sekä yleisön suosikiksi. Miss Pohjois-Suomi Beauty kilpailu käytiin 31.10-1.11.2015 Rovaniemen Kelekkamessuilla. Kokemus oli todella hieno! Meitä finaliseja oli kuusi ja meillä oli muotinäytöksiä sekä pr-töitä. Voisin kirjoittaa messuista ja kilpailusta vaikka kuinka paljon, mutta ehkä jäädään nyt odottelemaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan ;) Alhaalla kuvia Miss Pohjois-Suomi Beauty kilpailusta.

Siinä oli pintaraapaus taustastani sekä siitä minkälainen neito täällä kirjoittelee. Tämän ensimmäisen kirjoituksen halusin pitää tarkoituksella vain pienenä kurkkauksena minun maailmaani. Tulevien kirjoituksieni myötä teille tulee selviämään enemmän minun persoonallisuus sekä ajattelutapa :)  

                                                         


Miss Pohjois-Suomi Beauty 2015 Olivia Myllylä, ensimmäinen perintöprinsessa ja yleisön suosikki Sanna Pesonen ja toinen perintöprinsessa Liisa Reinola.

                                                                      

Blogini?

Mitä tämä blogini tulee siis pitämään sisällään?
Kaikkea liikuntaan, kauneuteen ja muotiin liittyvää sekä sitä, mikä tekee minut onnelliseksi. Täältä voit siis lukea vähän kaikenlaista, mutta pääpaino pysyy liikunnassa ja hyvinvoinnissa sekä kauneudessa ja muodissa. Jaan mm. reseptivinkkejä terveelliseen ruokavalioon sekä tyylivinkkejä! Pysy siis kuulolla, jos kiinnostuit ja tervetuloa seuraamaan blogiani :) 

Oikein ihanaa syksyn jatkoa!


Love Sanna
                                                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti