maanantai 31. heinäkuuta 2017

Pienellä rahalla täydelliset tuotteet kulmille!













Täältä tulisi taas vinkki vitosta meikeistä! Ite oon ihan tykästynyt näihin tuotteisiin. Tuotteilla saa luonnollisen näköiset kulmat, mutta myös tummemmat ja kulmikkaammat esim. juhliin. Oon kokeillu erilaisia tuotteita, mutta tää combo on ihan ylivoimanen! Ja tosiaan näillä tuotteilla ei ole suurta hintalappua, joten myös opiskelijabudjetilla kehtaa ostaa. 

Ihan arkena harjaan yleensä tuolla Lumenen tuotteella kulmat, koska siinä on siis samantyylinen harja kuin ripsareissakin. Tällä saa siis todella luonnollisen lookin ja vieläpä super nopeasti! Nyxin tuotetta laitan kulmakarvojen loppupäähän, jotta saan päästä siistin. Jos olen menossa johonkin juhliin tai haluan  laittautua "siistimmin", teen Nyxin tuotteella melkein kokonaan kulmat, mutta kulmien alkupään harjaan Lumenen harjalla sekä lopuksi kauttaaltaan, jolloin tulee luonnollisempi vivahde :) Kuvissa mulla on nyt se "siistimpi" look.

Onkos teillä joitain tuotetteita kulmille, joita suosittelette? Jos on niin laittakaa ihmeessä tulemaan kommenttia :) 



Ihanaa viikkoa kaikille, toivottavasti se on alkanut hyvin ♡ Mä lähden huomenna aamulla junalla Mikkeliin, jossa nään pitkästä aikaa mun ihanat ystävät! En malta odottaa 


Love Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti