tiistai 5. syyskuuta 2017

Syksy - Uusia tuulia







Oikein ihanaa syyskuuta kaikille ♡


Yleensähän se on niin, että syksyn myötä tulee edes jonkin verran uusia tuulia. Koulumaailmassa se tarkoittaa siirtymistä ylemmille luokille tai peräti uuteen kouluun. Omiin elämäntapoihin saattaa tulla kesän jäljiltä muutoksia. Syksy on kyllä tässä mielessä ihmeellistä ja jännittävää aikaa! Ja onhan ne pimenevät illatkin kivoja, kun saa laittaa kynttilät palamaan tunnelman luomiseksi. Ja ne värit, ahh luonto on kaunis ♡ Kuka sanoi, että syksy on masentavaa? 

Mullekin syksy tuo taas jälleen kerran uusia tuulia. Ihan ekaa kertaa ikinä, mä en ole kokopäiväinen opiskelija! Aloitin nimittäin elokuun puolivälissä Rovaniemen LadyLinella asiakaspalvelutehtävissä. Oon siis osan päivää ja iltaa töissä, ja mahtui sinne yksi ryhmäliikuntatuntikin. Jännää! Ei tarvikkaan mennä kouluun ja koulu ei tällä kertaa olekaan se eniten aikaa vievin asia, vaan saan ehkä vähän jakaa aikaa muullekin. Koulumaailma ei kuitenkaan jäänyt ihan kokonaan pois, vaan aloitin myös kasvatustieteen perusopinnot avoimessa yliopistossa. Uusia tuulia myös koulun suhteen, sillä nyt viimeiset 4 vuotta opiskellut liikunta-alaa. 

Kun aloitin työt täällä Rovaniemellä, on taas matkustaminen lisääntynyt, eli juna on tullut tutuksi taas. Mulla nimittäin on ollut viikonloppuisin menoja Seinäjoen suunnalla, joten aina perjantai aamuna oon suunnannut junalla Seinäjoelle ja maanantai aamuna takaisin Rovaniemelle. Melkein kuukauden verran tuli taas matkustelua edes takasi, eikä oikein ehtinyt rauhoittumaan kunnolla. Mutta tästä eteenpäin ehtii jo vähän asettumaan taas aloilleen täällä Rovaniemellä. Seinäjoella aioin silti olla paljon viikonloppuisin myös :) 

Syksylle mulla on siis valtavia odotuksia! Enkä aio ottaa stressiä läheskään niin paljon kuin viime vuonna. Jotenkin kesän aikana tajusi taas, että kyllähän niitä asioita voi hoitaa ilman ihan jättiläisen kokoista stressiä harteilla. Ja nyt mut tuntevat ihmiset voi todeta, että niimpä niin... Mutta mä yritän! Yrittäkää tekin ;)

Tässäpä lyhykäisyydessään mun viimeisen kuukauden tekemiset ja ajatukset. 

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ♡ 

PS. nyt tarvisin mielipiteitä siitä, että mikä läppäri (macbook, asus?) on oikeasti hyvä ja käytännöllinen? Mun nykyinen kannettava on hyvä (tosin alkaa olla todella hidas) ja kestänyt liki 6 vuotta, mutta ison koon takia todella rasittava kuljettaa mukana. Jos sulla on hyviä kokemuksia jostain läppäristä niin kerro ihmeessä! Kiitos jo etukäteen ♡

Love Sanna 
    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti