sunnuntai 29. lokakuuta 2017

23 asiaa minusta...







Tässä kuussa tuli täytettyä 23 vuotta, joten sen innoittamana ajattelin kertoa 23 random asiaa itestäni ;) 


1. Tykkään kattoa mun suosikki sarjoja uudelleen ja uudelleen läpi (mm. Gossip Girl ja Frendit). Nytkin pyörii taustalla Frendit.

2. Rakastan polttaa kynttilöitä yli kaiken!

3. Oon niin joulu ihminen kuin vain voi joku olla. Nytkin on tullut jo kuunneltua joululauluja :D

4. Aina kun lähden kotoa niin kokeilen ovenkahvan aika monta kertaa, että on varmasti lukossa :D 





5. Nuorempana piirsin todella paljon! Piirsin varmaan joka päivä ja tein sarjakuvia.

6. Oon tanssinut ihan pienestä lukio ikään asti hiphoppia. Tekisi mieli aloittaa se uudestaan! Tanssiminen vaan on ihan parasta. Joskus kavereiden kans mentiin vain baariin sen takia, että päästään tanssimaan, eli monesti vain autolla baariin ja tanssittiin siellä niin kauan ja paljon, että saatiin hirvee hiki päälle.

7. Oon aika siivous friikki. Tykkään, kun on siistiä ja tunnelmallista. Kun on puhdasta niin on vähemmän stressiä - ja tää pätee muuten! Jos on kauhean epäsiistiä ja sotkuista, on enemmän stressiä.

8. Tykkään oikeastaan jokaisesta vuodenajasta. 

9. Katon Kauniita ja Rohkeita :D 

10. Oon juossu Helsinki City Run:ssa puolimaratonin.

11. Tykkään ihan hulluna Punnitse ja Säästä -kaupan herkuista. Varsinkin niistä lakritsoista ja manteleista.





12. Normi arkiruoista lemppari ruoka mulla on varmaan jauheliha-makaroni mössö ja pannulla paistetut kesäkurpitsa ja paprika, NAM! + hyvä salaatti siihen kylkeen.

13. Ostin MacBook Airin tossa syyskuulla ja vaikeuksia tämä kone kyllä välillä tuottaa, koska en vieläkään osaa kunnolla käyttää tätä :D

14. Oon ollut Powerparkin mainoskuvauksissa. Ja itseasiassa Powerparkin sivuilla on edelleen niistä kuvauksista videoita ja kuvia :D

15. Oon ratsastanut nuorempana ja myös tämä on tanssin lisäksi sellainen, jota on ikävä.

16. Tällä hetkellä ihanne lauantai on hyvä ruoka, vähän herkkuja, kynttilöitä, sauna, leffa ja poikakaveri.

17. Oon aikamoinen itkupilli. Itken oikeasti tosi herkästi ja eläydyn aina täysillä, kun katon jotain sarjaa tai leffaa, joten itkemiseltä ei voi välttyä silloinkaan :D





18. Tykkään vaeltaa luonnossa! On ihana kävellä metsässä ja  katsella maisemia ja välillä pysähtyä paistamaan vaikka makkarat!

19. Tykkään meikkaamisesta ja on ihanaa, kun saa rauhassa laittautua. On kiva välillä kokeilla ihan huvin vuoksi kaikkia erilaisia meikkejä ja tyylejä.

20. Olin nuorempana todella kova Duudsoni fani mun kaverin kanssa.

21. Mulla on melkeinpä aina kädessä Polarin kello ja Kalevalan Vanamo käsikoru.

22. Oon käynyt Amerikassa nuorempana, ja siellä käytiin katsomassa Florida Panthersin peli. Nyt on suuri haave päästä käymään New Yorkissa. 

23. Mulla ei ole ripsienpidennyksiä tai hiustenpidennyksiä.






Olipas välillä hankala keksiä näitä, mutta kyllä niitä juttuja näköjään on :D


Oikein leppoisaa sunnuntai iltaa kaikille ja tulevaa uutta viikkoa ♡ Mä jatkan näiden Frendien kattomista ;) 


Love Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti